Percuma! Khidmat Update Post Di Ping Site

Salam,

Saya tawarkan khidmat update post anda di Ping Busuk. Khidmat ini khusus untuk blogger yang x smpt atau x masa nak update ke ping busuk.

Khas untuk ping busuk je sbb ping site lain kena login dan daftar blog

Kenapa saya tawarkan khidmat ni? Sbb saya sendiri pun kekadang lupa nak update ke ping site. hehe..

Khidmat ni saya bt secara PERCUMA..!

Dan oleh kerana percuma perlu di ingatkan saya cuma akan pilih post yang menarik dan kreatif. Terhad 2 post untuk 1 blog. Supaya saya ada masa nak singgah blog lain. Setiap hari saya akan cek blog yang ada update terbaru dan pilih post menarik. Secara x langsung anda dpt backlink dari site ni.

Syarat - Syarat
Pastikan blog anda dah letak code widget dan banner busuk 

Copy Code Ini Dan Letak Di Blog Anda

Isi form di bawah

Saya akan cek dan masukkan blog anda dalam list blogwalking dan update setiap hari.

DONE..!


Borang Daftar


Nama Blog *



Link Blog *



Berapa Kali Update?

 2 Kali Sehari 
 Setiap Hari 
 3 Hari Sekali 
 Seminggu Sekali 
 Sebulan Sekali 
 X Update 

Email Anda *


Untuk Update Terbaru


Powered byEMF Forms Online
Report Abuse